سفارش تبلیغ
صبا ویژن

CRM و افزایش کارایی

 

نرم افزار CRM

در ارزیابی CRM  باید توجه کنیم که این سامانه با ترکیب روش های بررسی رفتار مشتریان، به مقابله با از دست دادن زمان در کارها می رود.

با استفاده از یک سامانه مناسب می توانید تمامی اشتباهات پرهزینه ورود دستی اطلاعات را کنار بزنید و برای یکایک مشتریان این احساس را ایجاد کنید که ارزشمندترین مشتری است که در حال حاضر دارید.

 

CRM و تحلیل اطلاعات مشتری

بهینه سازی بازاریابی، ارزشمندترین داده ای است که شما به دست می آورید. سامانه CRM به شما می گوید چگونه کمپین تبلیغاتی خود را تقویت کنید و چگونه محصولات خود را برای مخاطبان ناآشنا که احتمالا به آن محصولات تمایل دارند، معرفی نمایید.

 

 

 

 گزارش های مربوط به مشتریان که از طریق سامانه CRM به دست می آید چشم انداز روشنی در خصوص کم و کیف هر عملیات، عملکرد هر نماینده و عامل و پایداری کلان راهبردهای مدیریت ارتباطات را برایتان فراهم می کند.

 

 

 

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) چیست؟

 

CRM یا سیستم مدیریت ارتباط با مشریان، نرم افزاری است که به کسب و کارها تصویری روشن از روابطشان با مشتریان در تمامی نقاط تماس ارائه می دهد. این موارد شامل خرید، اولین مواجهه، فروش های مداوم، بازاریابی، خرید ورژن های جدید محصولات قبل و تمدید فروش است.

 

 

 

این سیستم ها به سامانه CRM معروف هستند و شرکت ها با این اطمینان که تیم های پشتیبانی و فروش کلیه اطلاعات ممکن از هر مشتری را دارند، برای ارائه خدمات نهایی به مشتریان از این بستر استفاده می کنند. در این مسیر شرکت ها یک پایگاه داده از تاریخچه تعاملات ایجاد می کنند. مدیر فنی نرم افزار CRMدید کاملی نسبت کلیه کارهایی که می توان با نرم افزار انجان داد ارائه می دهد.

 

 

مزایای خدمات مشتری

 


پیشنهاداتی که سامانه CRM ارائه می دهد دارای قابلیت هایی چون زمانبندی، گردش کار، بررسی عملکرد، اتوماسیون و ثبت اطلاعات است. ابزارهای نظارت و کنترل، مدیریت شرکت را از رضایتمندی مشتری آگاه ساخته و نگرشی نسبت به کل فرآیند فروش و بازاریابی به دست می دهد.

 

 

زمان پیاده سازی سامانه  CRM

 

فکر نکنید برای استقرار این سامانه که منجر به بهبود خدمات مشتریان می شود، هنوز زود است. برخی از شرکت ها بر روی نسخه دسک تاپ و موبایل این سامانه سرمایه گذاری می کنند و دیگر شرکت ها سامانه CRM مبتنی بر فضای ابری را برای ایجاد دسترسی دائمی به داده های مشتریان در سراسر جهان پیاده سازی می کنند.

 

راهبری سامانه CRM به میزان کافی برای شرکت ها و مشاغل کوچک ساده در صنایع مختلف ساده و در دسترس است و با بررسی می توانید نمایندگی نرم افزار CRMمناسب را پیدا کنید.