سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوماسیون نرم افزار CRM چیه؟



اتوماسیون مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فرایند خودکار سازی عملکردهای فروش و خدمات به مشتریان است و تیم ها را قادر می سازد تا تلاش های نامزدی خود را با مشتریان فعلی و آینده نگر ردیابی و مدیریت کنند.

خودکار CRM اجازه می دهد تا تیم های فروش به خودکار آینده نگری زائد و وظایف مدیریت مشتری که در غیر این صورت وقت گیر است. این وظایف شامل فعالیت های روز به روز مانند ورود داده ها، به روز رسانی های تماس، جزئیات ارتباطی، مدیریت تقویم، و به روز رسانی های سرب و فرصت است.

فراتر از خودکار کردن فرایندهای فروش خسته کننده و آزاد کردن زمان فرد فروش برای تمرکز بر روی کار استراتژیک تر، اتوماسیون CRM همچنین قابلیت هایی را فراهم می کند که تیم های فروش را توانمند می کند تا با استفاده از تجزیه و تحلیل های پیشرفته تصمیم های پیچیده ای بگیرند. همکاری آسان بین فروش و بازاریابی را تسهیل می کند که برای بسیاری از کسب و کارها در اولویت قرار دارد.

در حال حاضر ، اجازه دهید ما نگاهی به توابع کلیدی از ابزار اتوماسیون CRM.
5 توابع کلیدی از ابزار اتوماسیون CRM

در حالی که بسیاری از توابع انجام شده توسط ابزار اتوماسیون CRM وجود دارد، ما پایین 5 توابع هسته است که شما باید برای در حالی که سرمایه گذاری در یک ابزار CRM به دنبال ذکر شده است.

1. مدیریت تماس: مدیریت تماس یک ویژگی اساسی ارائه شده توسط اکثر نرم افزار اتوماسیون CRM برای کمک به مدیریت داده های تماس برای چشم انداز و مشتریان با زمینه هایی مانند نام، ایمیل، جزئیات تماس، پروفایل های اجتماعی، جزئیات شرکت و غیره است. تابع مدیریت تماس باید بر روی یک رابط کاربری تمیز و سازمان یافته ارائه شود که پاسخ های سریع به پرس و جوهای جستجو و دسترسی آسان به داده های مشتری را قادر می سازد.

2. مدیریت سرب: عملکرد مدیریت سرب در اتوماسیون CRM کمک می کند تا فروشنده پیگیری فعالیت های سرب. این شامل شناسایی منجر، نمره سرب، مدیریت خط لوله سرب، مدیریت گردش کار سرب، و ردیابی سرب است. این تابع نگه می دارد salespeople به روز شده با داده های فعلی به طور موثر با منجر و چشم انداز درگیر.

3- مدیریت اسناد: فرایندهای فروش شامل مستندات زیادی مانند نقل قول های RFPs، فاکتورها، اسناد معاملاتی، قالب های فروش، و قراردادها است. این مهم است که برای ذخیره این اسناد که در آن آنها به آسانی در دسترس توسط فروش و آنها می توانند جمع آوری، آپلود و به اشتراک گذاری آنها را با سهولت. بنابراین مدیریت مستندات تابعی انتگرال ناپذیر از اتوماسیون CRM است.

4. یکپارچه سازی: اتوماسیون CRM باید ادغام با برنامه های کاربردی دیگر و ابزار مانند سیستم های ایمیل تسهیل, تقویم, ابزار مدیریت پروژه, و غیره. ادغام ایمیل کمک می کند تا فروش مردم پیگیری مکالمات خود را، و همچنین بخش لیست تماس خود را کارآمد. ادغام تقویم مفید برای راه اندازی تماس ها، جلسات، و یادآوری با چشم انداز و مشتریان است. همچنین همکاری گسترده شرکت را برای تیم فروش تسهیل می کند و تضمین می کند که تمام سابقه تعامل با یک مشتری خاص در یک مکان در دسترس است و به این ترتیب وابستگی به یک فرد واحد را کاهش می دهد.

5. گزارش ها و تجزیه و تحلیل: گزارش ها و تجزیه و تحلیل قابلیت های اصلی اتوماسیون CRM است که کمک می کند تا بهینه سازی فرایندهای فروش و تصمیم گیری داده محور را قادر می سازد. از تجزیه و تحلیل عملکرد فروش گرفته تا پیش بینی فروش، گزارش ها و تجزیه و تحلیل ها نقش مهمی در خودکار سازی CRM شما دارند.

انواع ابزارهای اتوماسیون CRM

انواع مختلفی از ابزارهای اتوماسیون نرم افزار CRM در دسترس هستند. در این مقاله ، ما بخش انواع ابزار CRM بر اساس دو صفت : -- نصب نوع و قابلیت :
انواع ابزارهای اتوماسیون CRM بر اساس نصب:

1. پیش فرض CRM نرم افزار اتوماسیون : بر فرض CRM ابزار اتوماسیون ، همانطور که از نام نشان می دهد ، به اینترنت متصل نیست و تنها می تواند از درون شبکه تعریف شده و دستگاه های مجاز دسترسی داشته باشد. آنها توسط شرکت هایی که با داده های حساس برخورد ترجیح داده شده است و در صنایع مانند بانکداری و امور مالی، دفاع، بهداشت و درمان، محلی / ایالتی / نهادهای دولت ملی و غیره محبوب است. در حالی که گران تر برای نصب، حفظ و مقیاس در مقایسه با راه حل های مبتنی بر ابر، خطر به طور قابل توجهی پایین تر خود را به آسیب پذیری های امنیتی باعث می شود آن را به ارزش قیمت و تلاش - به کسانی که به آن نیاز دارند.



سیستم عامل های مختلف اتوماسیون CRM موجود در بازار وجود دارد, هر ارائه مجموعه ای از ویژگی های خود را. آن ها به شرکت هایی از صنایع، بازارها، اندازه ها، و جغرافی های مختلف خدمت می کنند. .

در اینجا، ما در پنج ابر مبتنی بر SaaS CRM ابزار اتوماسیون موجود در بازار است که ارائه ویژگی های اساسی و همچنین پیشرفته برای اکثر سازمان های با رشد بالا در بخش SMB نگاه کنید.
1. هاب اسپات CRM

ابزار HUBSPOT CRM یک ابزار اتوماسیون یکپارچه است که قابلیت های اتوماسیون فروش، بازاریابی، و خدمات به مشتریان را فراهم می کند. این یک راه حل درجه بالا برای اتوماسیون CRM است.

ابزار فراهم می کند تمام ویژگی های اساسی ضروری برای اتوماسیون CRM مانند مدیریت خط لوله فروش، ارسال ایمیل، زمان بندی، و ردیابی، مدیریت گردش کار، مدیریت پایگاه داده، نمره سرب، ادغام رسانه های اجتماعی، و یا تماس.

CRM همچنین یک اشتراک رایگان تا 1?0?0 مخاطبین، همراه با ادغام های آسان برای ابزارهای شخص ثالث ارائه می دهد.
2. فروش نیروی ابر فروش

Salesforce ارائه می دهد راه حل های اتوماسیون CRM عالی از طریق Salesforce فروش ابزار ابر. ایده آل برای سازمان متوسط و سازمانی، این CRM ارائه می دهد اساسی و همچنین قابلیت های پیشرفته به خودکار خط لوله فروش خود را.

از حساب، تماس، و مدیریت فرصت به گردش کار ایمیل، مستندات و پیش بینی فروش، لیست راه حل های اتوماسیون ارائه شده توسط ابزار Salesforce CRM کاملا طولانی است. همچنین فراهم می کند ادغام با مخاطبین، تقویم ها، ایمیل ها، و وظایف در سراسر سیستم عامل های متعدد است که افزایش همکاری بین بخش.

طرح ضروری Salesforce در $25 برای هر کاربر در هر ماه یک بسته استارت خوب برای مبتدیان در اتوماسیون CRM است. شما می توانید طرح خود را با توجه به الزامات خود را در آینده ارتقاء داده شده است.
3. Zoho CRM

Zoho CRM یک پلت فرم اتوماسیون CRM مبتنی بر ابر است که از SMB و بازارهای استارتاپ پذیرایی می کند. این ارائه می دهد تمام قابلیت های اتوماسیون اساسی مانند مدیریت سرب، مدیریت معامله، پیش بینی، گردش کار فعالیت، و مدیریت حساب.

همچنین دارای یک پلت فرم gamification برای درگیر کردن و انگیزه مردم فروش در دستیابی به اهداف خود را. Zoho CRM ارائه می دهد طرح های اشتراک است که شروع به عنوان کم به عنوان $18/month و می تواند به عنوان در هر الزامات بیشتر به روز رسانی.
4. FreshSales

Freshsales پلت فرم اتوماسیون CRM است که توسط Freshworks تغذیه می شود. این ابزار باعث می شود مناسب ایده آل برای SMBs و اواسط بازار شرکت با بسته های با شروع به عنوان کم به عنوان $18/month.

با ویژگی های اساسی و پیشرفته مانند ردیابی رویداد، ردیابی تماس، اتوماسیون ایمیل، مدیریت معامله، نمره سرب، Freshsales ارائه می دهد بهترین در کلاس CRM راه حل های اتوماسیون.

آنچه باعث می شود آن را ایده آل تر نرم افزار تلفن همراه دوستانه در دسترس برای آندروید و iOS است که فروش در رفتن را قادر می سازد.

2. ابر مبتنی بر نرم افزار اتوماسیون CRM: وب یا ابر مبتنی بر ابزار اتوماسیون CRM اغلب به عنوان برنامه های کاربردی SaaS در دسترس هستند. بدون هزینه نصب و نگهداری، دسترسی بی درنگ به داده ها از هر دستگاه و مکان، گزینه های انعطاف پذیر فضا به قیمت گذاری و غیره را ابر CRMs نرم افزار اتوماسیون CRM ترجیح داده شده برای استارتاپ ها به سازمان های بزرگ به طور یکسان. در حالی که در ابتدا ابر مبتنی بر سیستم های بیشتر مستعد حملات سایبری بودند، ارائه دهندگان اتوماسیون CRM مبتنی بر ابر را خاموش اواخر سفت اقدامات امنیتی و امروز تقریبا به عنوان امن به عنوان سیستم های پیش فرض. امنیت داده ها همچنان در اولویت اول اکثر شرکت ها قرار دارد، نه فقط به دلیل مقررات و قوانین، بلکه به این دلیل که داده های مشتری می توانند مزیت رقابتی قابل توجهی را فراهم کنند.
ابزار اتوماسیون CRM بر اساس قابلیت:

1. نرم افزار اتوماسیون CRM عملیاتی: چنین ابزار ارائه ویژگی های اتوماسیون برای فروش و توابع بازاریابی و ساده ردیابی فعالیت مشتری با ویژگی های مانند مدیریت سرب، ارسال ایمیل و اتوماسیون، نمره سرب، و اتوماسیون بازاریابی.

2. تجزیه و تحلیل CRM نرم افزار اتوماسیون : تجزیه و تحلیل سیستم عامل اتوماسیون موتورهای قدرتمند است که جمع آوری و پردازش حجم بالایی از داده ها ، ارائه گزارش های دقیق و تجزیه و تحلیل برای تیم های فروش را به تصمیم گیری داده محور است.

3. همکاری CRM نرم افزار اتوماسیون : در درجه اول در تجربه مشتری (CX) متمرکز شده ، همکاری CRM ابزار اتوماسیون ایده آل برای شرکت های برخورد با مقادیر عظیمی از تجزیه و تحلیل داده ها ، پیش بینی ، و همکاری تیم.

اطلاعات بیشتر: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چگونه است؟ Tools, Types, Strategy, Benefits & Features
بالا 6 CRM اتوماسیون بهترین شیوه ها برای بازاریابی و بهینه سازی فروش

در حالی که اتوماسیون CRM طراحی شده است تا زندگی را آسان تر برای فروش و تیم های بازاریابی ، و در میان مستقر ترین فروش ابزار فن آوری CRM به طور کلی راه طولانی به دور از تصویب مطلوب و بهره وری ، به دلایل مختلف اعم از سهولت استفاده به مسائل فرهنگ است.

پس از این بهترین شیوه ها در حالی که خودکار فرایندهای فروش خود را با استفاده از CRM اتوماسیون ابزار نرم افزار نه تنها اطمینان حاصل شود که شما راه اندازی اتوماسیون مناسب بلکه کمک به گرفتن حداکثر ROI در فروش و تلاش های بازاریابی خود را

1. حفظ یکنواختی داده ها

حفظ یکنواختی داده ها یکی از مهم ترین شیوه هایی است که باید در اتوماسیون CRM دنبال شود. تصور کنید داشتن یک پایگاه داده که در آن فرمت های ورود داده ها برای هر کاربر در CRM شما متفاوت است. اجازه دادن به فرمت های متعدد برای ورود داده ها و به روز رسانی ها هرج و مرج را در پایگاه داده شما ایجاد می کند.

بهترین راه حل برای جلوگیری از چنین شرایطی ایجاد دستورالعمل های روشن و کوتاه برای ورود داده ها و به روز رسانی داده ها، از جمله استفاده از منوهای کشویی به جای جعبه های متن جریان آزاد است. این شامل وارد کردن جزئیات تماس، ردیابی تماس های تلفنی، سیاهههای مربوط به گفتگو، تنظیم قرار ملاقات، و به روز رسانی داده ها است. حفظ استانداردهای یکنواخت برای پایگاه داده خود را تضمین حداکثر بهره وری از تیم های فروش خود را در حالی که کمک به ROI بهتر است.
2. انجام ممیزی داده های منظم

یکی دیگر از بهترین عمل به دنبال در حالی که خودکار و حفظ CRM خود را این است که انجام ممیزی داده های منظم و یا در صورت امکان، سرمایه گذاری در یک سیستم است که می تواند به روز رسانی داده های همیشگی انجام دهد. با تشکر از تغییر در وضعیت کارکنان، ، کسب شرکت، تغییرات دامنه، تغییرات آدرس، و خیلی بیشتر، داده ها زائد در ماه ها می شود، و نیاز به تازه برای بهترین نتایج نگه داشته شود.

انجام ممیزی داده های منظم و پیروی از یک روال پاکسازی داده ها بین اطمینان های فاصله زمانی خاص که داده های شما فعلی و به روز است و تیم فروش شما می تواند به جای به روز رسانی پایگاه داده ها یا برخورد با داده های منسوخ شده، زمان بیشتری را صرف فروش کند.
3. فعال کردن ادغام داده ها برای بازاریابی و فروش

چیزهای زیادی است که اتفاق می افتد قبل از سفر فروش برای سرب آغاز می شود وجود دارد. و این اطلاعات برای تجزیه و تحلیل بر روی سیستم عامل های داده بازاریابی در دسترس است. از بازدید از صفحه وب سایت به شکل ارسالی، از مصرف محتوا گرفته تا کلیک بر روی خبرنامه ایمیل، بازاریابی اطلاعات ضبط فعالیت ها و منافع منجر حتی قبل از تماس اول توسط فروشنده ساخته شده است. اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی اتوماسیون بازاریابی و رابطه CRM در حال تکامل است.

خودکار همگام سازی داده های بازاریابی با نرم افزار CRM فارسی خود را فراهم می کند تیم فروش خود را با دانش زمینه ای است که می تواند در دستی در حالی که برقراری ارتباط با منجر آمده است. این کمک می کند تا آنها را اولویت بندی که در آن منجر به تماس با اول، و تسهیل همکاری فروش صاف بازاریابی است. فعال کردن یکپارچه سازی داده های بدون درز بین فروش و داده های بازاریابی یک عمل مهم برای دنبال کردن در اتوماسیون CRM است.
4. تلفن همراه دوستانه، ابر مبتنی بر CRM

در این عصر از برنامه های کاربردی ابر، تیم های توزیع شده، و جهانی شدن، در دسترس بودن داده ها در سراسر ساعت تبدیل به یک قیمومیت می شود. این امکان وجود دارد زمانی که ابزار شما در سراسر دستگاه های متعدد، از جمله سیستم عامل های تلفن همراه و حتی دستگاه های هوشمند، در هر زمان و از هر نقطه، قابل دسترسی است تا تیم های فروش را قادر به انجام کار خود و همچنین ممکن است. .

اطمینان حاصل شود که ابزار اتوماسیون CRM خود را دستگاه agnostic است، و تیم فروش خود را می تواند داده ها در هر نقطه در هر زمان دسترسی نیز افزایش بهره وری، نگه می دارد مدیریت داده ها به عنوان نزدیک به زمان واقعی که ممکن است، و کمک می کند تا مدیریت downtime به طور موثر.
5. تسهیل CRM ادغام اتوماسیون با کانال های اجتماعی

رسانه های اجتماعی انقلابی در نحوه تعامل مصرف کنندگان با کسب و کارها ایجاد کرده اند. کسب و کارها امروز از رسانه های اجتماعی به عنوان کانالی برای پاسخ به پرس و جوهای مشتری استفاده می کنند و همچنین پاسخ هایی به شکایات و پیشنهادهای پس از خرید در نزدیک به زمان واقعی که ممکن است ارائه می دهند.

ادغام مکالمات رسانه های اجتماعی در CRM نه تنها به افراد فروش کمک می کند تا انتظارات مصرف کننده، رفتار، و وضعیت فعلی را درک کنند؛ همچنین کمک می کند تا آنها را در پاسخ به عنوان نزدیک به زمان واقعی که ممکن است در صورت پرسش، استعلام، شکایت و ارجاع.

ویژگی های پیشرفته ای مانند گوش دادن اجتماعی و تجزیه و تحلیل احساسات تغذیه شده توسط هوش مصنوعی و یادگیری عمیق می تواند تیم های فروش با بینش حتی عمیق تر با دسترسی به این داده های بدون ساختار را بیشتر توانمند کند.

اطلاعات بیشتر: اتوماسیون رسانه های اجتماعی چگونه است؟ تعریف، بهترین شیوه ها و ابزار بالا
6. به حداقل رساندن پیچیدگی ابزار CRM

ابزارهای اتوماسیون CRM به افزایش بهره وری و کارایی تیم های فروش کمک می کنند. حفظ بهداشت داده های کافی با گردش کار ساده و در عین حال موثر تضمین می کند نه تنها بهره وری از ابزار بلکه فرزندخواندگی بالاتر توسط کاربران. با تیم های متعدد با استفاده از ابزار اتوماسیون CRM برای اهداف مختلف، و تمرکز فعلی بر روی یک منبع واحد از داده های مشتری برای اجرای کمپین های هماهنگ شده است. ess پیچیدگی، بهتر استفاده و نتایج.

5. bpm"online CRM

BPM "آنلاین CRM مشتری چرخه عمر پلت فرم مدیریت با ویژگی های اتوماسیون CRM پیشرفته است. USP برای این ابزار CRM ارائه خود را از ویژگی های مدیریت فروش میدان است که بهبود فرایندهای فروش میدان است.

از دیگر ویژگی های آن می توان به اتوماسیون جریان سند، پیش بینی فروش، و فروش تلفن همراه اشاره کرد. همچنین هماهنگ سازی و ادغام آسان با سیستم های شخص ثالث را ارائه می دهد. سرمایه گذاری در bpm "آنلاین CRM نرم افزار اتوماسیون اگر فروش زمینه در اولویت برای کسب و کار شما.
مزایای اتوماسیون CRM

در طول این مقاله، ما در مورد چگونگی اتوماسیون CRM می تواند فروش و تیم های بازاریابی خود را توانمند صحبت کرده اند. در این بخش، مزایایی را که می توان با استقرار موثر اتوماسیون CRM انتظار داشت، تنگ می کنیم:
1. افزایش بهره وری فروش

خودکار CRM خود را به طور قابل توجهی کاهش می دهد زمان صرف شده توسط تیم های فروش در فعالیت های فروش زائد مانند ورود داده ها، به روز رسانی داده ها، سیاهههای مربوط به تماس، و ارسال ایمیل و پیگیری. اتوماسیون CRM بهره وری را با صرفه جویی در این زمان و تلاش افزایش می دهد. تیم فروش می تواند این بار دوباره بر افزایش جریان سرنخ ها و تبدیلات واجد شرایط تمرکز کند.
2. افزایش فروش بازاریابی همکاری

یکپارچه سازی اتوماسیون فروش و بازاریابی خود را همکاری بهتر بین تیم های فروش و بازاریابی اطمینان حاصل شود. مسائل بحرانی بین این بخش ها مانند مالکیت سرب و به روز رسانی داده ها را می توان با سهولت با توجه به اتوماسیون تمام فرایندهای دستی حل و فصل کرد. در صورت در دسترس نبودن برخی از اعضای تیم، آسان است که عضو دیگری سرنخ ها و فرصت های خود را با دسترسی آسان به داده ها به دست گیرد.
3. کمک می کند تا در تصمیم گیری با بینش قدرتمند

با گزارش های تحلیلی دقیق و پیش بینی فروش با هوش مصنوعی، ابزارهای اتوماسیون CRM هوشمندتر شده اند. این هوش به فروشان شما با بینش های قدرتمند کمک خواهد کرد تا در سرنخ ها، فرصت ها اولویت بندی کنند و تصمیم های پیچیده ای بگیرند.
4. افزایش تجربه مشتری

اتوماسیون CRM کمک می کند تا فروشان ردیابی هر یک از فعالیت های منجر و چشم انداز. این شامل بازدید وبلاگ، ایمیل باز می شود و کلیک، و تعاملات محتوای وب سایت. همچنین دسترسی آسان به داده های چشم انداز مانند مکان، تعامل اجتماعی، و جمعیت شناسی به تیم های فروش کمک می کند تا با مشتریان آینده نگر ارتباط بهتری برقرار کنند. شخصی سازی هر مکالمه ای که تجربه مشتری را بهبود می بخشد برای تیم های فروش آسان تر است.
جمع کردن آن

اتوماسیون CRM تبدیل به یک جدایی ناپذیر شده است، اگر نه الزام اجباری از تمام سازمان های فروش محور که نیاز به مدیریت چشم انداز و روابط مشتری و ارتباطات کارآمدتر و موثرتر است. CRM امروزی در حال حرکت به سمت استفاده از یادگیری ماشین (ML) و هوش مصنوعی، تجارت صوتی و مکالمه، و همچنین مدل خدمات میکرو برای ارائه ارزش رو به افزایش به سازمان های B2B است.