سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسرار خرید نرم افزار CRM


اگر چه نرم افزار CRM همچنان سریع ترین بازار نرم افزار در حال رشد امروز، انتظار برای رسیدن به 80 میلیارد دلار تا سال 2025 (منبع: تحقیقات مشاهده بزرگ)، تصویب موفق یک چالش برای بسیاری از شرکت ها است، با برخی از آمار تحقیقاتی گزارش هر چیزی تا نرخ شکست 70? است.

دلایل بسیاری برای CRM ارائه نمی به عنوان وعده داده شده وجود دارد, با تصویب کاربر اغلب به عنوان یک عامل کلیدی ذکر شده, که اغلب می تواند در طول ارزیابی محصول نادیده گرفته, طراحی و یا مراحل پیاده سازی پروژه.

در این وبلاگ ما کشف راه هایی برای تعیین شانس برای موفقیت به نفع شما، بهتر است با ذینفعان درگیر و ارائه نرخ فرزندخواندگی کاربر بالاتر و موفق CRM. – و همه آن را در مرحله ارزیابی CRM خود را شروع می شود!

گراند ویو تحقیقات -- بازار جهانی CRM ، توسط برنامه ، 2014 -- 2025 (میلیون دلار آمریکا)
رهبری

اغلب در داخل یک کسب و کار، نیاز به CRM توسط یک یا دو نفر با دانش و تجربه قبلی از ارزش و مزایایی که CRM می تواند به بهبود بهره وری و رشد کسب و کار رانده می شود.

این ممکن است رئیس بازاریابی و یا فروش که وظایف نماینده IT خود و یا یکی از تیم خود را به تحقیق در بازار و تمرکز CRM نیاز فقط در بخش خود را.

این ممکن است نقطه شروع خوبی باشد، اما در نظر گرفتن نیازهای کسب و کار گسترده تر و درگیر کردن مدیران در اوایل فرایند، برای ورودی و خرید به پیشنهاد حیاتی است. این مهم است که اطمینان حاصل شود که تیم ارشد به طور کامل با مزایایی که نرم افزار CRM فارسی می تواند به هر دو بخش فردی خود و همچنین کسب و کار گسترده تر را همگرا هستند. این کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که تصمیم گیری برای پیشرفت به خوبی آگاهانه و بر اساس بیش از فقط تجزیه و تحلیل هزینه های اساسی است.

تعهد زودهنگام از همه مدیران به ایجاد اعتبار و اعتماد به نفس پروژه، راندن تغییرات مورد نیاز در فرهنگ شرکت و ارائه مداوم، تعامل و استفاده از CRM توسط تیم های خود کمک خواهد کرد.
دخالت ذینفعان

تحقیقات Forrester نشان داد که 22? از تمام مشکلات گزارش شده مواجه شده در جاده ها به اجرای موفق CRM مربوط به مردم و یا مرتبط با فرزندخواندگی کاربر است. بنابراین، ضروری است که جامعه ذینفعان گسترده تر خود را در اوایل این روند شامل شود.

برنامه روشنی داشته باشد که چگونه قصد درگیر شدن با ذینفعان خود را دارید. BRS یک رویکرد پنج مرحله ای بزرگ به تعامل ذینفعان است که به راحتی قابل انتقال به هر کسب و کار B2B.
    راه اندازی یک گروه پروژه چند منضبط برای ارزیابی و تعریف الزامات کلیدی CRM برای کل کسب و کار، جمع آوری اطلاعات از همکاران خود و انتشار آن به گروه برای بحث و عمل.
    شامل نمایندگان کاربر نهایی از هر بخش برای تضمین تعامل زود هنگام و تعهد طولانی مدت. دانش عملی عمیق از شیوه های مدیریت داده های موجود، تعاملات مشتری، گردش کار فعالیت، چالش ها، کمبود بهره وری و فرصت های بهبود منجر به تجزیه و تحلیل نیازهای جامع تر، ارزیابی محصول، طراحی محصول و پیاده سازی، همه مهم در ارائه CRM موثر است.
    تعیین اهداف روشن، مقیاس های زمانی، نقش ها و مسئولیت ها برای گروه وظیفه، فراهم کردن یک محیط انگیزشی و تشویق ارتباط مثبت به ذینفعان گسترده تر، ایجاد علاقه و تعامل قوی تر با پروژه در سراسر کل کسب و کار.

 

ساخت بیشتر از قهرمانان و مسدود کننده ها

مقاومت در برابر تغییر می تواند یکی از چالش برانگیزترین عناصر مدیریت یک کسب و کار و تیم باشد. تصویب پیشنهادی CRM می تواند ترس و ترس ایجاد کند، چه در مورد تغییر نقش ها و مسئولیت ها، امنیت شغلی، تحت موشکافی عملکرد، نتایج منفی یک پروژه ضعیف اجرا شده و چالش های یادگیری فناوری جدید باشد.

مدیریت مهم آن بستر را فراهم می کند و به این نگرانی ها گوش می دهد و نشان می دهد چنین ترس هایی بی اساس، کاهش شک و تردید و تمرکز بر مزایایی است که به اطمینان دادن به ذینفعان کمک خواهد کرد.

پیدا کردن قهرمانان CRM واقعی در اوایل پروژه پایه و اساس خوبی برای فکر مثبت و عمل در سراسر جامعه ذینفعان گسترده تر فراهم خواهد کرد.
    فکر می کنم در مورد سود شخصی CRM به نقش یک فرد و روز کاری خود را به ارمغان بیاورد.
    شناسایی کسانی که خواهد شد بیشتر آوازی در مورد نگرانی های خود و اجتناب از آنها پرورش منفی در گروه گسترده تر. آوردن آنها در اوایل پروژه، آموزش در ارزش و مثبت، دادن مسئولیت به آنها برای کمک به آن را به یک موفقیت و در نهایت تبدیل آنها را از مسدود کننده به قهرمانان نتایج بسیار بهتر ارائه خواهد شد.

ارزش برقراری ارتباط

نگه داشتن ذینفعان شرکت گسترده خود را در طول کل سفر CRM مطلع, از ارزیابی و پیاده سازی را از طریق به فرزندخواندگی و تسلط در حال انجام, همانطور که در حال حاضر مورد بحث برای موفقیت حیاتی است. ارتباطات خوب و گوش دادن حمایتی راه درازی را در ایجاد اعتماد و تعامل در پروژه پیش خواهد رفت.

توسعه یک طرح ارتباطات است که به وضوح تعریف چشم انداز CRM خود را, مزایای, استراتژی, برنامه و فعالیت برای کمک به کاهش ترس و ارائه اعتماد به نفس در تصمیم گیری و نتایج مثبت پروژه.
    ارائه به روز رسانی های منظم از طریق اینترانت، ایمیل، خبرنامه یا جلسات خود را با مدیران فردی و یا به عنوان یک گروه گسترده تر.
    به ذینفعان این فرصت را بدهد که نگرانی ها و ایده های خود را ابراز کنند. این ممکن است از طریق نظرسنجی ها در خط، نظرسنجی ها و حتی مسابقات، که می تواند یک عنصر سرگرم کننده را به دادرسی است.

شما همچنین می توانید به فروشنده خود را برای حمایت از این فعالیت به نوبه خود به عنوان آنها باید قادر به تامین موفقیت مشتری مطالعات موردی و ارزش محتوای مرتبط است که شما می توانید ارتباط برقرار و به اشتراک گذاری با ذینفعان خود را.
شکستن موانع دپارتمان

بنابراین اغلب در سازمان ها، تیم های دپارتمانی در انزوای یکدیگر کار می کنند. CRM یک فرصت ایده آل برای شکستن این موانع فراهم می کند. ایجاد یک گروه وظیفه متقابل شرکت برای پروژه CRM به تشویق تعامل و همکاری گسترده تر تیم کمک خواهد کرد.

دخالت و سهم به طراحی، پیاده سازی و تصویب راه حل CRM کمک خواهد کرد که پرورش بهبود تعاملات متقابل دپارتمان و منسجم، شیوه های کار سازگار در سراسر کل کسب و کار.

باز هم ، آوردن در یک عنصر سرگرم کننده ، مانند رقابت و پاداش در اطراف CRM استفاده و یا ایده های بهبود می تواند کمک به توسعه رفاقت ، پوزیتیویته و تمرکز بر استفاده جمعی پایدار CRM و ارزش.
CRM Education & Training

سرمایه گذاری در یک برنامه آموزشی جامع برای تعامل و استفاده مثبت کاربر ضروری است. از جمله بودجه برای هر دو برنامه های اولیه و مداوم آموزش و پرورش و آموزش در استراتژی CRM خود را ترس کاربر و سرخوردگی کاهش و کمک به آنها را بیشتر از راه حل دریافت کنید.

آموزش در سطح شرکت با فروشنده خود را در نظر بگیرید و یا توسعه کارشناسان محصول که مسئولیت های آموزش کاربران دیگر را به عهده بگیرند. اگر شما تعداد زیادی از کارکنان یک مدل از قطار مربی نیز می تواند به خوبی کار می کنند، که در آن کارکنان خود را "کاربران فوق العاده" تبدیل به مربیان کارکنان دیگر.
    را بیشتر از منابع پشتیبانی جامع فروشنده و به راحتی در دسترس مواد آموزش رایگان مانند webinars، فیلم ها، کتابچه های راهنمای کاربر، FAQs، کمک در محصول و همچنین انجمن جامعه کاربر و ارتباطات آموزشی منظم است.
    توسعه CRM کاربر هندبوک، تنظیم طراحی، ضبط داده ها، مدیریت و معیارهای استفاده، گردش کار مورد توافق و نقش کاربر و مسئولیت ها یک سند کاری است که می تواند به راحتی توسط همه کاربران ارجاع و کمک به کمک به ارائه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان موثر و با ارزش ارائه دهد. در نظر بگیرید کنار هم قرار دادن یک روز در زندگی" سند برای کارکنان است که در یک نقش خاص است که CRM در همان راه هر روز استفاده کنید.

CRM Mastery & Improvement

این آسان برای تبدیل شدن به خشنود، یک بار پیاده سازی CRM اولیه موفق بوده است، اما کاربر پایدار خرید در و استفاده نیاز به تعهد در حال رفتن به فعالیت های بالا است.

به طور منظم برقراری ارتباط و ترویج CRM مربوط به تجربه مشتری، بهره وری و بهره وری فرایند برنده ارزش و بازگشت در سرمایه گذاری نشان می دهد.
    توسعه تخصص CRM در خانه و تشویق کاربران به کمک به ایده های بهبود و دیدن این پیاده سازی کمک خواهد کرد که تیم های خود را درگیر عمیق تر با راه حل و به دست آوردن ارزش بیشتر، هر دو در سطح شخصی و کسب و کار.

رابطه فروشنده شما و پشتیبانی در حال رفتن نیز حیاتی است در این مرحله و ضروری در کمک به شما حفظ کاربر خرید در و ادامه توسعه ارزش CRM و سهم خود را به رشد کسب و کار.