سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار CRM چگونه کار می کند؟

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شامل تمام فرایندها برای گرفتن مشتریان و حفظ رابطه با آنها است. فرایندهای دیگر شامل مدیریت داده های مشتری، تجزیه و تحلیل اطلاعات، و تولید گزارش برای به دست آوردن بینش است. CRM تمام جنبه های عملیات کسب و کار را پوشش می دهد که شامل مشتریانی مانند فروش، توسعه کسب و کار، فروش، بازاریابی، و خدمات به مشتریان است.

بنابراین ابزارهای CRM در ذخیره سازی اطلاعات و اجرای این فرایندها جدایی ناپذیر هستند. آنها همچنین کمک به تسهیل روش های دیگر مانند ادغام با گردش کار کسب و کار دیگر. این راه حل ها تمرکز بسیاری از عملیات است که اجازه می دهد شما و تیم خود را به مدیریت کمپین های بازاریابی، ایجاد استراتژی های فروش، شناسایی فرصت ها، به حداقل رساندن خطرات، و بیشتر.
2. چرا CRM مهم است؟

همانطور که هر کسی که در کسب و کار می داند، مشتری پادشاه است. شما می خواهید آنها را به بهترین تجربه در هنگام خرید محصولات خود و یا فایده از خدمات خود را دریافت کنید. اما شما فقط می توانید انجام دهید که اگر شما به اندازه کافی اطلاعات مربوطه در مورد آنها -- سلیقه خود را ، نیازهای خود و می خواهد ، سوگیری خرید و جزئی بودن خود را. دادن تجربه بهینه مشتری بدون هزینه نیست. به همین دلیل مهم است که شما یک سیستم یا فرایند کارآمد را در جای خود قرار داده باشید که تجربه مثبتی را در اختیار مشتریان قرار دهد و منجر به رشد کسب و کار و سودآوری خواهد شد. شما بعدا در پیدا کنید که مزایای و بازده به مراتب بیشتر از سرمایه گذاری های شما را به ساخت روابط مشتری ریخته است.

اگر شما فکر می کنید یک سیستم CRM تنها برای کسب و کارهای بزرگ است، در حال حاضر زمان خرد کردن آن myth است. CRM یک ابزار قابل توجه است که آیا شما یک آزادکار، تنها کارآفرین، راه اندازی، و یا شرکت جهانی است. دلایلی که چرا یک سیستم CRM اهمیت زیادی برای یک کسب و کار به مراتب بیش از حد بسیاری اگر ما لیست کردن جزئیات و جزئیات. برای این بخش برای عکس بزرگ می رویم. در اینجا برخی از آنها:

کشف – با کشف بینش های مفید و اطلاعات در مورد مشتریان خود; شما در موقعیت آنها را درک بهتر هستند -- که آنها هستند ، چگونه و چرا آنها خرید محصولات خود را. شناسایی و باز کردن روند مشتری و تعاملات بسیار مهم هستند نه تنها به این دلیل که شما به آسانی می توانید نیازهای خود را پیش بینی و پرداختن به مسائل خود را بلکه شما را جلوتر از رقبا که ممکن است به عنوان به عنوان شما به نبض مشتریان تنظیم نگه دارید.
    سازماندهی -- شما باید راه و وسیله ای برای نگه داشتن همه چیز به منظور -- از کل چرخه زندگی مشتری به تعامل کانال مشتری ، از اتوماسیون فرایند فروش به مبارزات بازاریابی ، و از تجزیه و تحلیل کسب و کار به ذخیره سازی و دسترسی به داده های مشتری ، در میان دیگران. رشته ای در غیر این صورت از موقعیت های پیچیده و فرایندهای پیچیده همه ساده و خودکار به شما چشم انداز روشن تر و درک جامد از چیزها.
    بهینه سازی – شما می توانید بهبود, ساخت, و مدیریت عملیات مربوط به مشتری را از طریق یک میزبان از ابزار CRM. این طراحی شده اند به شما انعطاف پذیری و راحتی شما نیاز به پاسخگو به مشتریان خود و در عین حال، آن را آسان برای مشتریان برای انجام کسب و کار با شما.

 

3. انواع CRM?

1. عملیاتی. این نوع نرم افزار CRM برای تولید سرب و تبدیل است. این ادغام و خودکار فروش، بازاریابی، و پشتیبانی از خدمات. از این رو اطلاعات در مورد یک مشتری به طور معمول شامل فروش گذشته، تلاش های بازاریابی قبلی، مسائل خدمات (در صورت وجود)، و دیگران است. CRM عملیاتی شامل اتوماسیون فروش، اتوماسیون بازاریابی، و اتوماسیون خدمات است.

اتوماسیون نیروی فروش -- کمک می کند تا به خودکار فرایند فروش در تمام مراحل چرخه فروش برای تعیین یک استاندارد برای به دست آوردن مشتریان جدید و رسیدگی به آنهایی که موجود است. این تجزیه و تحلیل ارتقاء فروش، ردیابی خودکار سابقه حساب مشتری، و هماهنگی فروش، بازاریابی، مراکز تماس، و رسانه های خرده فروشی.
    اتوماسیون بازاریابی -- تمرکز بر تسهیل فرایند بازاریابی آن را کارآمد تر و موثر تر است. این خودکار وظایف مکرر، مانند ارسال ایمیل های بازاریابی و یا ارسال اطلاعات بازاریابی در کانال های مختلف تعامل. هدف آن این است که پیدا کردن بهترین راه برای ارائه محصولات و رویکرد مشتریان بالقوه برای تبدیل سرب فروش به یک مشتری کامل است.
    اتوماسیون خدمات -- اجازه می دهد تا کسب و کار برای حفظ مشتریان با ارائه بهترین خدمات با کیفیت. این اتوماسیون خدمات پشتیبانی از مشتری را پوشش می دهد, که شامل مدیریت مسئله, مدیریت تماس با مشتری (برای تماس های ورودی / خروجی), و مدیریت کیفیت خدمات بر اساس KPIs.

2- تحلیلی. عملکرد اصلی آن تجزیه و تحلیل داده های مشتری جمع آوری شده از طریق منابع متعدد برای کمک به مدیریت بالا، بازاریابی، فروش، و بخش های پشتیبانی بینش بهتری در مورد چگونگی بهبود خدمات به مشتریان و تجربه است. این نوع CRM داده کاوی، تشخیص الگو و تکنیک های همبستگی را برای تجزیه و تحلیل داده های مشتری و کمک به افراد کلیدی شرکت ها در تصمیم گیری آگاهانه، تعیین اثربخشی کمپین، و بهبود حمایت از فروش به کار می گیرد.

3. مشارکتی. همان طور که از این اصطلاح پیداست، این نوع یک سازمان تجاری را قادر می سازد تا اطلاعات مشتریان را با ذینفعان خارجی مانند فروشندگان، تأمین کنندگان و توزیع کنندگان در میان بگذارد تا در یک صفحه با واحدهای تجاری مختلف مانند تیم فروش، تیم بازاریابی، و تیم فنی و پشتیبانی قرار گیرد. متحد کردن تمام این گروه ها از طریق اطلاعات مشترک مشتری اجازه می دهد تا برای ساخت موثرتر، خاص مشتری، مبارزات هدفمند است.
4. مزایای CRM چه هستند؟

کسب و کارهای مدرن بر روی اطلاعات و فناوری محور، بازار فوق رقابتی عمل می کنند، و اجرای یک سیستم CRM قوی مانند همیشه حیاتی است. بدون CRM، شما به احتمال زیاد از دست رفته در مزایای زیر:

بهره وری افزایش یافته است. CRM می تواند خودکار، ساده، و سریع مسیر گردش کار و وظایف گذشته از سازماندهی داده ها، اسناد، و گزارش. همچنین، سیستم های CRM طراحی شده اند برای ادغام با آرایه گسترده ای از سیستم عامل های کسب و کار و دفتر به شما انعطاف پذیری برتر. همه این ها به معنای اطمینان از این است که پرسنل و تیم های نگران در حداکثر کارایی عمل می کنند و نتایج مطلوبی تولید می کنند.
    همکاری بهبود یافته. سیستم عامل های فعلی مبتنی بر ابر CRM را یک مزیت متمایز فن آوری و عملی بیش از نرم افزار در فرض - در هر زمان، در هر نقطه دسترسی. این قابلیت امکان به اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات و همچنین همکاری بر روی وظایف و گردش کار، بدون مانع توسط زمان و مکان را فراهم می کند.
    افزایش تعامل مشتری. CRM یکی از ابزار اثبات شده برای افزایش تجربه مشتری مثبت و تعامل از آن می تواند رابطه یک شرکت با مشتریان در تمام "نقاط لمسی" پیگیری -- وب سایت شرکت ، ایمیل ، تلفن ، چت زندگی می کنند ، بلیط ، فیزیکی و یا فروشگاه آنلاین است. CRM باعث می شود کسب و کار خود را مشتری متمرکز و پاسخگو، و در نتیجه حفظ مشتری بیشتر و تبدیل چشم انداز.
    پاسخگوی بهتر . با گردش کار ساده و ارتباط در میان تیم ها و کارکنان نگران، آنها به خوبی از نقش های خود آگاه هستند و درک زمانی که آنها مرتکب اشتباه. اصلاح و اجتناب از این مشکلات کسب درآمد برای شرکت هنگامی که آن را به پاسخگویی و ارزش های instilling می آید. یک CRM به راحتی می تواند مناطقی را در روابط مشتری شناسایی کند که کوتاه آمده اند و می توانند کارکنان مسئول آن را مشخص کنند. این امر به شرکت اجازه می دهد تا اقدامات اصلاحی را انجام دهد و بر این اساس پاسخ دهد.
    در دسترس بودن داده ها. CRM داده ها را در کانون توجه قرار می دهد به عنوان با ارزش ترین دارایی استراتژیک خود را. سیستم های یکپارچه CRM ابزار برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل، و حس داده ها از مشتریان و چشم انداز خود را به طوری که شما می توانید بینش برای بهبود خدمات و ارائه خود را استخراج. درک اینکه همه چیز در مورد چه داده هایی است، پردازش آنها برای فیلتر کردن الگوها و شاخص های مفید، و در دسترس قرار دادن آنها به آسانی در اختیار شما قرار می گیرد. کارکنان شما به عنوان یک راهنما در ارائه خدمات استثنایی است که شما می خواهید برای مشتریان خود خدمت می کنند.

 

5. ویژگی های مشترک نرم افزار CRM?

نرم افزار CRM امروزی یک پلت فرم یکپارچه از توابع و قابلیت های مختلف است. آن ها به طور معمول ویژگی های زیر را حمل می کنند:

اتوماسیون فروش – همچنین به عنوان اتوماسیون نیروی فروش اشاره, این ویژگی مدیریت فروش در نظر گرفته شده است برای جلوگیری از تلاش های تکراری بین فروشنده و یک مشتری با ردیابی خودکار تمام پیگیری ها و تماس توسط هر دو طرف.
    اتوماسیون بازاریابی -- همراه با اتوماسیون فروش ، آنها را شامل جزء عمده ای از نرم افزار CRM. این کار کارهای تکراری را برای تسهیل تلاش های بازاریابی به مشتریان در مراحل مختلف چرخه عمر خودکار می کند.
    اتوماسیون مرکز تماس - به معنای ساده سازی فرایندهای خدمات به مشتریان و کاهش بار یک عامل مرکز تماس در هنگام کمک به حل مسئله مشتری و انتشار اطلاعات.
    مدیر تماس – مخاطبین مانند مشتریان و تامین کنندگان را برای مرتب سازی یا بازیابی آسان تر دسته بندی می کند. اگر چه معمولا با ماژول های دیگر در یک بسته نرم افزاری CRM یکپارچه, برخی از فروشندگان ارائه این به عنوان یک ماژول مستقل برای کسب و کارهای کوچک در بودجه تنگ.
    ردیابی فروش – ویژگی است که معمولا بخشی از اتوماسیون فروش است اما می تواند به عنوان یک ماژول جداگانه بهره. این ویژگی اقدامات و آهنگ فروش بنابراین شما می توانید یک بررسی اجمالی از عملکرد فروش هر دو از محصولات خود و پرسنل فروش دریافت کنید.
    تجزیه و تحلیل و گزارش -- شما را فراهم می کند با بینش مفید و اطلاعات از تمام داده های جمع آوری شده در مشتریان ، فروش ، بازاریابی ، منجر ، و دیگران. معمولاً گزارش هایی در مورد قالب های آماده تولید می کند.
    کانال های ارتباطی – این ویژگی امکان ارتباط با مشتریان در کانال های متعدد، از جمله ایمیل، پیام رسانی فوری، تلفن، چت زنده، انجمن ها، و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.
    موبایل – اکثر نرم افزار CRM دارای برنامه های تلفن همراه با ویژگی های اساسی برای فعال کردن دسترسی و آپلود گزارش ها، اطلاعات مشتری، و داده های دیگر در هر زمان و از هر مکان.

6. بهترین CRM ابزار?

CRM هم اکنون رده نرم افزاری پیشرو است که اثبات سودمندی و ارتباط آن با کسب و کارها است. استفاده از فن آوری ابر برای میزبانی سیستم عامل SaaS بیشتر تا درخواست تجدید نظر خود را با ارائه هرگز قبل از انعطاف پذیری شنیده، مقیاس پذیری، و استطاعت رمپ. فروشندگان ارائه ابزار CRM یا به عنوان کامل، همه در یک بسته و یا به عنوان جداگانه، ماژول های ویژگی خاص است. آنها می توانند ابر میزبانی و یا مستقر در فرض. چندین ابزار محبوب نرم افزار CRM موجود در بازار وجود دارد، و در برخی موارد، شما حتی قادر خواهید بود یک نرم افزار CRM به صورت رایگان دریافت کنید. در اینجا برخی از آنها.

 

ubSpot نام تجاری محبوب پلت فرم پردازش کسب و کار با تخصص در فروش و بازاریابی است. HubSpot CRM را خود را در مدیریت مشتری است. این پلت فرم رایگان یک گزینه هوشمند و آسان بدون گردش کار پیچیده است. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید CRM را با فرایندهای فعلی خود ادغام کنید بدون اینکه عملیات شما را مختل کنید. این آسان است برای اتصال تمام کانال های فروش خود را در HubSpot CRM, از جمله ارائه دهنده خدمات ایمیل خود را, پروفایل رسانه های اجتماعی, وب سایت ها, خطوط تلفن, و بیشتر. این نرم افزار همچنین به طور یکپارچه با بسیاری از برنامه های کاربردی کسب و کار دیگر مانند Bigcommerce، اشکال گرانش، Snapgage، و بیشتر متصل می شود.
جایزه داده شده به محصولات کارشناسان B2B ما پیدا کردن به خصوص با ارزش برای شرکت ها

سعی کنید از HubSpot CRM به صورت رایگان

شما می توانید ذخیره و مدیریت تا یک میلیون مخاطبین، منجر، و کاربران درست در یک مکان.

علاوه بر این ، HubSpot CRM می تواند موارد استفاده های مختلف و انواع کسب و کار مانند استارتاپ ها ، B2B ، و B2C شرکت رسیدگی کند. همچنین مستقل از صنعت است، که به این معنی است که شما می توانید آن را برای انواع مختلف بازار مانند خرده فروشی، ساخت و ساز، حسابداری، املاک و مستغلات، و بیشتر استفاده کنید. این باعث می شود HubSpot CRM یکی از انعطاف پذیرترین و قدرتمندترین راه حل های کسب و کار خارج وجود دارد.

جزئیات HubSpot CRM را نقد کنید
ادامه
Salesforce CRM

Salesforce CRM داشبورد

Salesforce یکی دیگر از نام های برنده جایزه در دسته های راه حل مانند بازاریابی، تجزیه و تحلیل، ابر جامعه، و بیشتر است. Salesforce CRM یکی از سیستم عامل های محبوب تر خود را با رویکرد نوآورانه خود را به مشتری و مدیریت فروش است. این پتانسیل درآمد خود را با خودکار کردن بسیاری از وظایف تکراری به حداکثر می رسد تا تیم فروش خود را می تواند بر روی منجر بحرانی و با پتانسیل بالا تمرکز.
Salesforce CRM

سعی کنید از بهترین نرم افزار CRM با محاکمه رایگان خود را

پلت فرم همچنین از دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می کند، بنابراین تیم فروش شما می تواند حتی در این زمینه کار کند. برنامه تلفن همراه Salesforce CRM با داده ها و تجزیه و تحلیل های بی درنگ به روز شده است که به شما لبه ای بیش از رقابت می دهد. شما همچنین می توانید گزارش تنها در چند کلیک تولید, بنابراین شما همیشه آماده برای استفاده از امکانات در حالی که به حداقل رساندن خطرات. این پلت فرم همچنین به خوبی با نرم افزار های دیگر مانند Zendesk، FinancialForce ERP، LeadExec، و خیلی بیشتر کار می کند.