سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 بهترین نرم افزار CRM


این روزها علم فروش تا به حال پیچیده تر شده است. هنوز هم وجود دارد اتاق برای هنرمندی ، اما حقیقت این است ، سرمایه گذاری در یک ابزار یکپارچه دیجیتال -- یعنی فروش CRM -- تقریبا در حال حاضر ضروری است.

این نوع CRM کل چرخه فروش را مدیریت می کند. که شامل سرنخ های فروش، فرایندهای فروش، و تیم های فروش است.

سیستم عامل های مدیریت ارتباط با مشتری ارائه ویژگی هایی مانند اتوماسیون و ابزار مدیریت گردش کار، که بشود به تیم فروش خود را موثرتر با منابع کمتر است. این مهم است که برای درک نیازهای کسب و کار خود را به منظور انتخاب بهترین نرم افزار CRM برای شرکت شما.

جدول مطالب

چرا استفاده از نرم افزار CRM؟

با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان خوب در کنار شما، مردم فروش خود را می توانید در همان صفحه باقی بماند، مهم نیست که چگونه از نظر جغرافیایی گسترش آنها هستند، و فعالیت های فروش را می توان در یک مکان برای بهترین عمل و دید کامل ساده است. این همه در مورد داشتن مستندات از همه چیز است که شما انجام داده اند، آنچه شما انجام می دهند، و آنچه شما می خواهید انجام دهید، بدون اضافه کردن هر گونه تلاش اضافی است.

باهوش تر می فروشی و راحت تر نفس می کشید.

reps فروش مزایای داشتن یک ابزار فروش است که رسیدگی به مدیریت خط لوله برای فرایندهای فروش پیچیده امروز را ببینید ، و باعث می شود اهداف فروش خود را روشن و در دسترس برای همه در تیم. هنگامی که به درستی در سراسر کسب و کار شما اجرا, CRM کاملا, مثبت افزایش فروش.

این هیچ راز است که نرم افزار CRM تا به حال برای پیچیده بودن، گران، و، در زمان، روحیه زدایی زشت است. اما این، خوشبختانه، در حال حاضر یک درک منسوخ شده است.

موج جدید SaaS سیستم های CRM ارائه کاربر پسند، کسب و کار کوچک قابلیت هدفمند با هر دو ابر و بر فرض راه حل های داده ها. بازار CRM در سال 2018 در حالی که فرزندخواندگی همچنان در میان SMBs رو به افزایش است، 15?6? رشد کرد. افزایش رقابت، آنته را برای فروشندگان برای ارائه محصولات بهتر در صدر قرار داده است.

ویژگی های پیشرفته مانند اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون نیروی فروش، و پیش بینی فروش، که قبلا تنها در دسترس سازمان های سطح سازمانی، در حال حاضر می تواند در ارزان با منحنی یادگیری منطقی پایین بود. و اکثر فروشندگان در حال حاضر ارائه آندروید و اپل iOS برنامه تلفن همراه برای CRM در رفتن. هر در فروش می داند که زمان بندی همه چیز است، بنابراین قادر به دسترسی به اطلاعات تماس، مسیر منجر، و معاملات نزدیک در هر نقطه یک ویژگی واقعا ارزشمند است که داشته باشد.

 

ویژگی های اساسی از CRM فروش

به طور کلی ، CRMs ساده و بهبود روند فروش ، کمپین های بازاریابی ، و خدمات به مشتریان (نه به ذکر است تعاملات مشتری به طور کلی). آن ها این کار را با منطقی کردن و ساده سازی گردش کار، ساخت یک خط لوله فروش، خودکار سازی وظایف، و تجزیه و تحلیل داده ها انجام می دهند.

اگر نگرانی خاص شما فروش است، شما قطعا به دنبال CRM است که مدیریت صدای رو به مشتری خود را، چت، رسانه های اجتماعی، و نقاط لمسی ایمیل در یک مکان است. انجام این کار نتایج در بهبود بهره وری در سراسر کسب و کار خود را، و به طور چشمگیری افزایش دید در عملکرد تیم خود را، پایه مشتری خود را، و بازار در بزرگ است.

اتوماسیون فروش مرتب سازی اطلاعات در سراسر کانال ها و منطقی گردش کار خود را. ردیابی موجودی فروش می شود خلاص شدن از شر بسیاری از ورود داده های دستی، و عامل عملکرد ابزار ردیابی incentivize بهترین عمل، کمک می کند تا برنامه اعضای تیم، و برنامه ریزی برای دوره های شلوغ است.

CRM فروش به شما اجازه می دهد تا بهتر شناسایی سرب فروش با ردیابی سرب و ابزار دیگر است که ارائه دید در تمام فرصت های فروش در دسترس است.

مدیریت سرب و مدیریت تماس ویژگی های جمع آوری اطلاعات در سراسر کانال هایی مانند LinkedIn، فیس بوک، تلفن، چت وب سایت، و ایمیل. که به شما می دهد دید آسان در چه کسی که در رابطه با کسب و کار خود را، و جایی که آنها در چرخه فروش هستند. شما قادر خواهید بود برای پرورش منجر با شخصی, اطلاعات مربوطه در طول زمان, ساخت تا یک گزارشگر فردی و دید با نام تجاری برای برنده شدن مشتریان وفادار.

ابزارهای مدیریت حساب ها به طور خودکار اطلاعات مشتری را در یک مکان برای دسترسی آسان قرار می دهند، از جمله فعالیت آن ها، معاملات در انتظار، مخاطبین مرتبط، و وضعیت پرداخت.

مدیریت نقل قول به شما اجازه می دهد تا تولید نقل قول سریع و پیگیری از کسانی که در حال حاضر در بازی. این فوق العاده مفید برای پیش بینی فروش، پرداختن به تولید کلی کسب و کار خود و نیازهای عملیاتی، و بخش بندی مشتریان و منجر به پالایش بیشتر قیف فروش خود را.

مدیریت فرصت اجازه می دهد تا شما را به نقطه فروش بالقوه به عنوان آنها توسعه، ارائه شما را با توانایی پاسخ و سرمایه گذاری حق دور در حالی که ابزار مدیریت پیشنهاد پیگیری پروژه ها، نقل قول ها، نامه ها، قراردادها، و پیام ها.

اتمام تور بالا 15 فروش راه حل CRM زیر.

15 بهترین فروش CRM
 
CRM کمتر آزار دهنده

مزایای:

کسب و کار کوچک CRM را با ویژگی های استاندارد به خوبی طراحی شده مانند مدیریت خط لوله، ردیابی سرب، و اطلاعیه های پیگیری هدف قرار داد. اتوماسیون نیروی فروش موثر و صرفه جویی در زمان است. ارزش عالی برای پول. ادغام های ساخته شده توسط فروشنده برای برنامه هایی مانند تقویم گوگل، مخاطبین گوگل، و Mailchimp، و ادغام شخص ثالث برای بسیاری دیگر وجود دارد.

اشکالاتی:

اگر شما بیش از 50،000 مخاطبین را وارد کنید ، CRM شروع به گرفتن bogged پایین (فروشنده توصیه نمی کند رفتن بالاتر از این رقم). همچنین، برنامه برای شما اعلان ها را از طریق اس ام اس یا ایمیل ارسال می کند اما نمی تواند آنها را به صورت بومی در برنامه ارسال کند که کمی عجیب و غریب است.

 

نیروی فروش

مزایای:

Salesforce ارائه می دهد یک نرم افزار CRM قابل تنظیم با ابزار عمیق، به خوبی توسعه یافته برای فرایندهای فروش و همکاری تیم و بسیاری از ادغام. این یک سیستم قوی است, اجازه می دهد مدیران فروش و تیم های فروش برای ساخت تا سیستم های مدیریت وظیفه بسیار پیچیده. Salesforce خودکار بسیاری از وظایف خسته کننده و فرایندهای تصمیم گیری خارج از روز کاری.

اشکالاتی:

قطعا دارای منحنی یادگیری واقعی است، اگر چه این است که در بخشی از کاهش توسط فروشنده جامع، به خوبی طراحی شده "Trailhead" درس. بدون قابلیت آفلاین.

Salesforce behemoth مطلق از یک شرکت است ، و مقیاس خود را به نظر می رسد تا به حال برخی از آثار منفی در حمایت ، به عنوانie. میز کمک CRM همیشه فوق العاده پاسخگو نیست. گردش مالی کارکنان پشتیبانی ساخت روابط بلند مدت و کاری با اعضای تیم پشتیبانی خاص که شرکت شما را می شناسند سخت می کند.

قیمت:

طرح ملزومات برای همه در یک فروش و پشتیبانی 25 دلار برای هر کاربر / در هر ماه است ، صورتحساب سالانه.

طرح حرفه ای ارائه CRM کامل برای هر تیم اندازه 75 دلار برای هر کاربر / در هر ماه ، صورتحساب سالانه است.

طرح Enteprise ارائه فروش عمیقا قابل تنظیم CRM برای کسب و کار شما 150 دلار برای هر کاربر / در هر ماه ، صورتحساب سالانه است.

طرح نامحدود برای "قدرت و پشتیبانی CRM نامحدود" 300 دلار برای هر کاربر / در هر ماه است، صورتحساب سالانه.

یک محاکمه رایگان 14 روزه برای تمام برنامه ها در دسترس است.

نزدیک

مزایای:

صدا، پیام کوتاه، مشاهده خط لوله، گزارش، و بازاریابی ایمیل (از جمله توالی ایمیل سفارشی) در یک مکان.

نزدیک ارائه می دهد صوتی از پیش ضبط شده، یک ویژگی عالی صرفه جویی در زمان برای reps فروش، و یک ویژگی شماره گیری پیش بینی اجازه می دهد تا reps به شماره گیری خودکار چند شماره برای بهبود بهره وری عامل فروش. کلوز همچنین ادغام های مفید زیادی را با پلتفرم های دیگر از جمله Mailchimp، Zendesk، فیس بوک، و زاپیر ارائه می دهد.

اشکالاتی:

فله واردات داده ها از فایل های CSV اغلب منجر تکراری تولید, شما نیاز به انجام برخی از تمیز کردن دستی.

قیمت:

طرح شروع 29.75 دلار برای هر کاربر / در هر ماه صورتحساب سالانه ، و 35 دلار برای هر کاربر / در هر ماه صورتحساب ماهانه است.

طرح اساسی 55.25 دلار برای هر کاربر / در هر ماه صورتحساب سالانه ، و 65 دلار برای هر کاربر / در هر ماه صورتحساب ماهانه است.

طرح حرفه ای 80.75 دلار برای هر کاربر / در هر ماه صورتحساب سالانه ، و 95 دلار برای هر کاربر / در هر ماه صورتحساب ماهانه است.

طرح کسب و کار 123.75 دلار برای هر کاربر / در هر ماه صورتحساب سالانه ، و 145 دلار برای هر کاربر / در هر ماه صورتحساب ماهانه است.

چابک CRM

مزایای:

فروش تمام برجسته CRM با ویژگی های اتوماسیون. چوب تقویم قرار ملاقات خود را آنلاین و چابک CRM تمام تماس های صوتی آینده خود را خودکار و پیگیری.

نگه داشتن همه چیز humming همراه با دید 360 درجه از مخاطبین، مدیریت پروژه با قابلیت کشیدن و رها کردن، گزارش، و قابلیت های جدول زمانی. ضمیمه اسناد به معاملات، شرکت ها، مخاطبین، و ایمیل های در برنامه.

اشکالاتی:

قیمت به طور چشمگیری بین نسخه ها افزایش می یابد, که می تواند jarring و / یا معامله شکن به عنوان مقیاس شرکت خود را. چابک CRM یک تن از گزینه های سفارشی سازی ارائه نمی دهد.

قیمت:

نسخه رایگان در دسترس برای تا 10 کاربر.

نسخه استارت 8.99 دلار برای هر کاربر / در هر ماه (صورتحساب هر دو سال)

نسخه به طور منظم 29.99 دلار برای هر کاربر / در هر ماه (صورتحساب هر دو سال)

نسخه سازمانی 47.99 دلار برای هر کاربر / در هر ماه (صورتحساب هر دو سال)

 

مزایای:

هاب اسپات یک نام اصلی در دنیای CRM است و یک پلت فرم رایگان با ویژگی های اساسی ارائه می دهد. این دسته از اصول اولیه فرایند فروش، با مدیریت سرب و ردیابی متقابل کانال از تعاملات مشتری است. ادغام زاپیر به شما اجازه می دهد تا اطلاعات را در سراسر برنامه هایی مانند اسلک و Google Sheets به اشتراک بگذارید.

پرداخت فروش هاب افزودنی برای CRM ups آنته به طور قابل توجهی، با کمک هوش مصنوعی، بینش چشم انداز عمیق تر، و اتوماسیون بالا پایان.

اشکالاتی:

گزینه های سفارشی سازی HubSpot CRM محدود هستند، که ممکن است یک مسئله اگر شما در حال انجام کاری به خصوص طاقچه.

قیمت:

HubSpot CRM رایگان است، و تعداد کاربران نامحدود است.

مرکز بازاریابی، هاب فروش، و سرویس هاب بسته های افزودنی 50 دلار هر کاربر / در هر ماه، صورتحساب ماهانه است.

سیستم مدیریت محتوا HubSpot شروع می شود در $300 در هر ماه, صورتحساب ماهانه.

همه را شامل شروع مجموعه رشد شروع می شود در $113 برای هر کاربر / در هر ماه, صورتحساب ماهانه.

زوهو CRM

مزایای:

رسانه های اجتماعی زرنگ نرم افزار CRM با اتوماسیون گردش کار و ابزار مدیریت سرب. ادغام با توییتر، فیس بوک، و گوگل+ بنابراین شما می توانید منجر حق در زمان در سراسر کانال های مختلف درگیر.

Zoho CRM ارائه می دهد یک نسخه رایگان برای تا دو کاربر. بسته استاندارد زوهو پیش بینی فروش پیشرفته و ردیابی KPI را فراهم می کند. نسخه رده بالا تصدی می افزاید: ابزار مانند مرحله به مرحله فروش ردیابی قیف و مقایسه داده های قابل تنظیم با بخش بندی تیم ها، کاربران، مناطق، و خیلی بیشتر.

اشکالاتی:

برای فروش که در یک به یک نامزدی تکیه می کنند و ساخت یک گزارشگر، عدم ردیابی ایمیل فردی و اعلان های سرب فردی می تواند یک مسئله باشد.

قیمت:

نسخه رایگان تا سه کاربر در دسترس است و در کسب و کارهای خانگی هدف قرار می گیرد.

نسخه استاندارد 12 دلار برای هر کاربر / در هر ماه است ، صورتحساب سالانه

نسخه تصدی 35 دلار برای هر کاربر / در هر ماه ، صورتحساب سالانه است.

مس

مزایای:

ادغام ایمیل مس با جی میل عمیق است، بنابراین اگر شما با استفاده از G سوئیت در تمام طول روز، هر روز، که فوق العاده مفید است. خط لوله فروش بسیار بصری، به خوبی طراحی شده اجازه می دهد تا شما را مدیریت منجر در طول فرایند صلاحیت. مخاطبین را می توان از طریق ایمیل، صدا، و متن در برنامه، و رونویسی صوتی در برنامه به شما اجازه می دهد تا یادداشت در پرواز دسترسی داشته باشید.

گزارش های پیشرفت خط لوله هفتگی پیشرفت هایی را در ارتباطات تیمی و گردش کار ارائه می دهند، در حالی که فیلترها و هشدارهای سفارشی شما را در بالای مهم ترین معاملات نگه می دارند.

اشکالاتی:

متاسفانه، شما نمی توانید فایل ها را به ایمیل هایی که در مس ارسال می کنید ضمیمه کنید، بنابراین باید برای آن به جی میل تغییر دهید. آموزش ها همیشه برای عیب یابی کافی نیست. قطعا منحنی یادگیری وجود دارد, که می تواند به عنوان یک شگفتی با توجه به اینکه چگونه کاربر پسند محصول به نظر می رسد در ابتدا آمده است.